تعمیر آسانسور منطقه یازده – 11
نوشته شده توسط : الفباوب

یک واحد نگهداری موفق همواره آماده ارائه خدمات و تعمیر در سریع ترین زمان بوده و رفع هر خرابی و اجرای نگهداری پیشگیرانه برای افزایش عمر و کارایی دستگاه را در اولویت قرار می دهد. تعمیر آسانسور منطقه یازده

همچنین گروه ای در خدمات آسانسور می تواند رشد کند : كه با دارا بودن انبار قطعات قابلیت ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و نصب حتی در ایام تعطیل را هم مد نظر قرار دهد. گروه آسانسور مانا به عنوان یک شرکت تعمیر آسانسور تهران، شمال تهران، تهران و جنوب تهران آماده ارائه خدمت در زمینه تعمیر آسانسور در استان تهران است.

 

محله های منطقه ۱۱ تهران كدام اند؟

به منظور خريد خانه در منطقه ۱۱ بايد یكی از محله های آن را برای زندگی انتخاب كنيد، بنابراين با توجه به نام های آن می توانيد جستجوی خود را آغاز كنيد. تعمیر آسانسور منطقه یازده

ازجمله محله های منطقه ۱۱ می توان به محله های زير اشاره كرد:

تعمیر آسانسور منيريه

املاک محله منيره برای زندگی و سرمايه گذاری از موقعیت مناسبی برخوردارند. برای خريد خانه در منيريه بايد بگوییم كه بیشتر خانه های ویلایی اين منطقه قدیمی می باشند. متوسط قیمت خريد مسكن در محله منيريه چیزی در حدود ۱۳ تا ۱۹ میلیون تومان به ازای هر متر مربع است.

متوسط قیمت خريد آپارتمان در اين محدوده برای خانه های چند سال ساخت تقریبا ۸ میلیون تومان برای هر مترمربع و برای واحدهای نوساز حدودا متری ۱۳ میلیون تومان است.

تعمیر آسانسور اميريه تعمیر آسانسور منطقه یازده

در محله اميريه نبايد زياد انتظار داشته باشيد كه به سادگی خانه های نوساز و كليد نخورده پيدا كنيد. اما خانه های ویلایی بازسازی شده بسياری در اين محدوده وجود دارند كه می توان برای خريد آن ها را انتخاب كرد.

در اين محدوده موارد خريد خانه با مساحت های كوچک و مبالغ مناسب زياد يافت می شود. جالب است بدانيد كه املاک كلنگی دارای جواز ساخت در اين منطقه با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

در محله اميريه برای خريد آپارتمان با واحدهای نوساز بايد بودجه ای در حدود ۹ تا ۱۱ میلیون تومان به ازای هر متر مربع خانه در اختيار داشته باشيد. قیمت خانه در محله اميريه برای واحدهای چند سال ساخت در حدود متری ۵ تا ۸ میلیون تومان است.

تعمیر آسانسور جمال زاده جنوبی

جمال زاده جنوبی یكی دیگر از محله های منطقه ۱۱ پایتخت برای خريد خانه است كه یكی از محله های خوش نام با موقعیت عالی و دسترسی خوب در شهر تهران است.

قیمت خريد آپارتمان در محله جمال زاده جنوبی برای واحدهای بیش از ۱۰ سال ساخت در حدود ۸ تا ۱۰ میلیون تومان به ازای هر متر مربع است. البته اگر خواستار خريد خانه در اين محدوده با قیمت مناسب هستيد، با كمی جستجو خانه های متری ۶ میلیون تومانی نیز پيدا خواهيد كرد.

تعمیر آسانسور محله امير بهادر در منطقه ۱۱

محله امير بهادر از محله های منطقه ۱۱ تهران است كه برای پيدا كردن خانه های ارزان منطقه مناسبی است. متوسط قیمت خانه در محله امير بهادر پایتخت در حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان به ازای هر مترمربع است. محله های منطقه 11 تهران

قیمت خريد خانه در خيابان عباسی منطقه ۱۱ تقریبا متری ۵ تا ۸ میلیون تومان است. البته اين قیمت برای خانه های چند سال ساخت در حدود متری ۳ میلیون تومان به ازای هر مترمربع است.

 

تعمیر آسانسور منطقه یازده

 





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: